top of page

SUPERbătălia contra SUPRAmonotoniei, Școala Gimnazială Constantin Brâncuși, Medgidia

Provocările identificate:

  • Socializare virtuală cu prietenii și colegii;

  • Activitățile recreative sunt limitate;

  • Instalarea monotoniei, a activităților reduse doar la mediul virtual;

  • Organizarea propriei camere după bunul plac.

Soluțiile identificate:

  • Să inventeze jocuri proprii;

  • Să petreacă mai mult timp cu familia;

  • Să poarte discuții bazate pe subiecte din filme documentare;

  • Să creeze jocuri/ jucării care să încarce timpul petrecut acasă.

Activitățile realizate de elevi:

Elevii au venit cu idei de petrecere a timpului în casă, de a întări relațiile cu membrii familiei, dar și cu prietenii și colegii. Și-au exprimat nemulțumirea în fața situației neprevăzute prin construirea unor obiecte care să le umple timpul, să combată monotonia prin jocuri create de ei, prin aranjarea camerei după bunul plac, pentru un confort sporit și anularea veștilor despre noul coronavirus.

Procesul de implementare a activităților:

  • Au realizat obiectele/ jocurile/ decorat camera alături de ceilalți membri ai familiei, folosind obiecte avute acasă pe care le-au recondiționat.

  • Au inventat jocuri cu ceilalți membri ai familiei/ prieteni/ colegi pentru a se cunoaște mai bine, pentru a înlătura plictiseala.

Competențele dezvoltate de elevi:

  • Creativitatea care este vizibilă în acțiunile proprii;

  • Puterea binelui atunci când simt că au făcut lucruri mărețe pentru cei din jur;

  • Îndemânarea.

Planuri de viitor:

  • Să ne bucurăm de alte provocări, dar împreună;

  • Să descoperim alte mijloace de petrecere a timpului liber, după relaxarea situației pandemice.

Oportunități de îmbunătățire:

Ideile de activități au fost foarte bine structurate pentru înțelegerea provocărilor și pentru a genera idei de schimbare.