PROVOCAREA SUPEREROILOR: Combatanții monotoniei, ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”CONSTANTIN BRÂNCUȘI”, Medgidia

Pe baza unor aplicații digitale, elevii clasei a VI-a B, convinși că pandemia aduce cu sine răcirea relațiilor de prietenie și lipsa de interacțiune cu ceilalți colegi de clasă, au decis să creeaze o serie de minijocuri, care pot fi instalate pe orice dispozitiv prin Magazin Play. Cele care au fost nominalizate ca cele mai bune, la îndemnul mentorului nostru, Vicky Nicolaescu, dar și a celorlalți colegi care au fost intervievați, au fost alese ca cele mai interactive: 360 Shooter, Jump și Motocross.

Pauzele nu au mai fost așa de plictisitoare, iar elevii și-au testat îndemânarea și abilitățile pentru fiecare joculeț


Proiect facilitat de ILIE (fostă APOSTOL) CLAUDIA și SANDU ELENA DANIELA




Obiectivele de dezvolare durabilă abordate:

Lecții învățate din proiectul anterior:

Că pot fi creativi atunci când se plictisesc și că pot duce la îndeplinire un ideal, atunci când își propun.


Viziunea proiectului:

Să alungăm plictiseala din viața noastră și să ne folosim de ceea ce ne oferă era digitală pentru a aduce un plus de interacțiune și colaborare între colegi, fie din clasa noastră, fie din întreaga școală.


Beneficiarii proiectului:

Elevii clasei, membrii familiilor lor și chiar colegi din întreaga școală.


Oportunitățile proiectului:

Să fie promovat în toată școala, chiar în celelalte școli din oraș.


Provocările proiectului: