top of page

MEDGIDIA 2800 - ECHIPA BRÂNCUȘIENII, Școala Gimnazială Constantin Brâncuși, Medgidia

Nivelul 3 - Replicare

Am creat un joc unic – Medgidia 2800 – care prezintă viziunea noastră asupra orașului, văzut în viitor, anul 2800. Am dezvoltat o perspectivă unică, ce îmbină joaca și creativitatea, cunoașterea și stabilirea unor relații de prietenie.

Proiect facilitat de Ilie Claudia și Sandu Elena

Viziunea proiecutlui:

Să reunească toți copiii orașului care să se implice în joc: creare de obiective, asalt de idei. Se stimulează, astfel, imaginația și descoperirea unor talente. Pot sta în fața calculatorului într-un mod util, pot crea, se pot distra ori stabili prietenii.

Obiectivele grupului:

- să descopere că timpul petrecut în fața calculatorului aduce beneficii;

- să transforme timpul într-un aliat care contribuie la înlăturarea monotoniei;

- să creeze inovativ un nou aspect al orașului natal;

- să-și valorifice abilitățile digitale prin joc, comunicare, implicare.


Produsul/Serviciul:

Medgidia 2800 - joc de creație și divertisment. Poți vizita orașul viitorului, poți vizita obiectivele orașului Medgidia văzute prin ochii copiilor, într-o manieră inovativă.

Promovare:

Trebuie doar să acceseze contul de Instagram sau Discord!

Roblox: scoalacon_brancusi

Instagram: brancusithebest

Discord: discord.gg/hx2hEZzQrk


Activitățile realizate de elevi:

Prin intermediul unui motor grafic, elevii clasei a VII-a B, coordonați de Ristea David, sub îndrumarea mentorului, Raluca Teodorescu, au creat un joc care reflectă o hartă virtuală a orașului natal – Medgidia – ce oferă posibilitatea ca orice jucător să intervină și să exploreze obiectivele create.


Procesul de implementare a activităților:

Au lucrat în timpul liber, în ora de dirigenție, uneori în vacanțe, chiar daca programul lor a fost foarte încărcat.


În urma brainstormingului creat în cadrul orelor dedicate pentru finalizarea proiectului și a Kanban-ului, au stabilit tema și scopul jocului, creând atât divertisment, cât și o viziune modernă asupra orașului natal.


Au alcătuit o schiță a jocului, a dorințelor, întâlniri benefice în spațiul virtual, au făcut propuneri, au modificat, au intervenit ori de câte ori a fost necesar.

Impactul activităților:

Popularitate, noi idei, fiecare poate interveni în schimbarea viziunii asupra orașului natal.


Informare:

Părinții, cadrele didactice ale școlii, dna director a Școlii Gimnaziale Constantin Brâncuși.

Beneficiari:

Colegii din clasă, alți elevi ai școlii.

Susținerea impactului:

Să fim cât mai cunoscuți, să îl promovăm cât mai mult ca să înlăturăm monotonia și să descoperim și alți supereroi dornici de schimbare.


Experiența de a lucrea cu un mentor

Am colaborat foarte bine, mentorul a oferit deschidere spre a-i asculta pe elevi în ciuda timpului limitat și a programului încărcat. Și-a exprimat părerea sinceră despre proiectul realizat de copii, iar elevii au modificat, au completat, în urma discuțiilor avute în cadrul întâlnirilor.


Impactul asupra elevilor:

Și-au stimulat creativitatea, au dezvoltat competențe sociale și au valorificat potențialul lucrului în echipă. Faptul că au perseverat, au colaborat cu mentorul care le-a apreciat ideile și viziunea originală a proiectului propus, a determinat importanța schimbării și conștientizarea că pot atinge un obiectiv care să devină un model de schimbare.


Folosirea Kanban:

Instrumentul Kanban a facilitat o mai bună organizare a ideilor care au condus la atingerea obiectivului propus.

S-au organizat în echipe în funcție de talentul descoperit, fiecare elev făcându-se util în atingerea țelului impus inițial.

Etichete:

Postari recente
Arhiva
Follow Us
  • Youtube
  • Instagram
  • Facebook
bottom of page